loading...
طراحی سایت حرفه ای - طراحی سایت اختصاصی - سئو سایت
افتخاری بازدید : 46 شنبه 10 خرداد 1399 نظرات (0)

طراحی سایت شرکتی در این روزها یکی از مهم ترین اولویت های شما شده است. عوامل بسیاری برای موفقیت طراحی سایت کسب و کار شما وجود دارد و شاید شما ندانید که چگونه یک سایت شرکتی می تواند شما را به موفقیت برساند. به هر حال طراحی سایت شرکتی اصول خاص خود را دارد و به همین جهت است که سایت برخی از شرکت ها تنها در موتورهای جستجو قابل مشاهده است.

زمانی که شما تصمیم می گیرید تا طراحی سایت شرکتی را انجام دهید سوالات بسیاری برای شما ایجاد خواهد شد. به عنوان مثال شاید شما به این سوال فکر کنید که اگر سفارش طراحی وب سایت شرکتی بدهید، طراحی انجام شده بر اساس فناوری های روز خواهد بود؟ یا چگونه می توان ساخت سایت شرکتی موفقی را انجام داد؟ چگونه می توان با ایجاد وب سایت شرکتی یکی از رتبه های برتر موتورهای جستجو نظیر گوگل را به دست آورد؟

 

با وجود این واقعیت که بسیاری شاهد آمدن آن بودند ، سقوط بازار سهام مارس 2020 خسارات زیادی به اقتصاد جهانی وارد کرد. بیشتر کشورهای گروه 20 به دلیل خاموشی جهانی و وحشت گسترده ناشی از بحران بهداشت جهانی ، شاهد رکود اقتصادی 30 درصدی بودند.

 

اگرچه طی دو هفته گذشته بورس سهام به آرامی در حال افزایش است ، اما بسیاری می ترسند که آخرین اثر آن را در وال استریت ندیده باشیم. اگرچه ممکن است اوضاع بهبود یابد ، اما بعید نیست که ما به زودی منجر به سقوط دیگری بشویم. ممکن است شوک دیگری رخ دهد ، زیرا میلیون ها نفر از مردم و مشاغل از تعهداتی مانند وام و وام های شرکت ها عقب افتاده اند. در اینجا 10 دلیل این اتفاق ممکن است رخ دهد.

 

1. موج دوم بیماری

صرف نظر از جایگاه شما ، فقدان واکسن فعلی بدان معنی است که احتمال وجود کشورها با موج دوم بیماری حداقل وجود دارد. مقامات و سازمان های بهداشت در سراسر جهان در مورد هشدار "موج دوم" قریب الوقوع ، یعنی افزایش مکرر در تعداد موارد جدید عفونت ، هشدار می دهند. تخمین زمان وقوع این اتفاق از فصل تعطیلات تا اوایل پاییز متفاوت است. از آنجا که بسیاری از کشورها شروع به برداشتن محدودیت ها و باز کردن مشاغل و فضاهای عمومی می کنند ، این ممکن است زودتر اتفاق بیفتد.

 

 

2. بسته های تحریک موقتی هستند

در ایالات متحده و بسیاری از کشورهای دیگر ، دولتها بسته های محرکی را برای مشاغل و مزایای بیکاری اضافی برای افراد فراهم کرده اند. این تزریق نقدی ممکن است تا حدودی مسئول بهبود جزئی بازار سهام باشد که در هفته های اخیر شاهد آن بودیم. با این حال ، این یک افزایش موقتی بود - پس از اتمام این پول ، مشاغل و اشخاص مجدداً برای پرداخت وام مسکن ، اجاره و تلاش برای هزینه های خود تلاش خواهند کرد ، احتمالاً منجر به افت سریع دیگری در سهام خواهد شد.

 

 

3. خسارت برگشت ناپذیر به مشاغل کوچک

علیرغم کمک دولت ، بسیاری از مشاغل کوچک در تلاش هستند تا زندگی خود را حفظ کنند - و بسیاری دیگر قبلاً مجبور شده اند که کارمندان خود را کاهش دهند یا به طور کامل تعطیل شوند. کاهش مداوم فعالیتهای تجاری باعث می شود سطح بیکاری بالا بماند و منفی بر اقتصاد بگذارد.

 

4- بیکاری بیش از خود بحران ادامه خواهد یافت

حتی پس از گذر از این تهدید ، ما واقعاً نمی توانیم انتظار داشته باشیم که همه چیز به روشی که قبل از این ضربه برمی گردد برگردد. حتی در یک سناریوی خوش بینانه ، ماه ها طول می کشد تا مشاغل به ظرفیت کامل بازگردند - و شرکت های جدید جای کسانی را که زنده نمانده اند بگیرند. بیکاری در ایالات متحده و بسیاری از کشورهای دیگر با رکورد بسیار خوبی روبرو است و این همچنان به نوعی فشار را بر اقتصاد ادامه خواهد داد.

 

 

5. پیش فرض وام

تاکنون بسیاری از وام دهندگان برای تأخیر در پرداخت کمک هزینه کرده اند. اما هیچ بانکی توانایی پرداخت تأخیر در درآمد خود را برای همیشه ندارد. همراه با نرخ بیکاری و ذات موقت ذکر شده در کمک های مالی دولت ، مدت ها پیش نمی رود که پیش پرداخت وام وام وام بدهد ضربه دیگری به بازار سهام وارد کند.

 

6. درآمد غیرقابل اعتماد هر تخمین سهام

برآوردهای سود هر سهم (EPS) ابزار اصلی سرمایه گذاران برای تعیین موفقیت احتمالی یک شرکت است. بدون EPS دقیق ، غیرممکن است که اطمینان حاصل شود که آیا بهترین فروش ، خرید یا نگهداری سهام خاصی از آن بهترین است یا خیر. کارشناسان هشدار می دهند که برآوردهای فعلی EPS منعکس کننده ارزش واقعی سهام نیستند ، در حالی که نیمی از تمام برآوردهای EPS تأثیر اقتصادی بحران را در نظر می گیرند. در واقع ، بسیاری از سهام ارزان تر از آنچه در واقع هستند به نظر می رسند و منجر به تصمیمات فاجعه آمیز از طرف سرمایه گذاران می شوند.

 

 

7. کاهش در بازپرداخت سهام

خریدهای سهام بورس یا بازخریدهای مشترک ، اساساً به شرکتها این امکان را می دهند که سرمایه خود را دوباره سرمایه گذاری کنند. در این فرآیند ، شرکتهای خریداری شده سهام خریداری شده را جذب می کند و تعداد سهام برجسته موجود در بازار را کاهش می دهد. صرفنظر از اینکه اخلاق خرید سهام سهام چقدر قابل بحث است ، آنها بخش بزرگی از سود سهام بورس سهام را تشکیل می دهند. یا بهتر بگوییم ، آنها این کار را کردند - تا زمانی که رکود شرکت ها را مجبور به کاهش برنامه های بازپرداخت خود کند.

 

 

8. بازگشت رکود

از نظر چگونگی این بحران بر اقتصاد جهانی تأثیر گذاشته است ، بیشتر مردم موافقند که اوضاع قبل از شروع بهتر شدن بدتر می شوند. کارشناسان انتظار دارند که ایالات متحده آمریکا مجبور شود با رکود پس از سقوط روبرو شود ، با امید چندانی که بانک مرکزی فدرال رزرو والت استریت را نجات ندهد.

 

9- ادامه ترس و عدم اطمینان

این را به خاطر داشته باشید که تأثیرات غافلگیرانه مانند وحشت و ترس می توانند رکود اقتصادی را به همان اندازه مؤثرتر کنند. با توجه به شرایط اضطراری بهداشت عمومی ، که هنوز هم برای متخصصان مراقبت های بهداشتی و هم چنین مردم عمومی ناشناخته است ، تصمیم گیری آگاهانه در مورد هر کاری - از جمله سرمایه گذاری ، دشوار است. عدم قطعیت منجر به تصمیمات نامطلوب و عدم تحرک می شود که به ترتیب می توانند خسارت اقتصادی و رکود ایجاد کنند.

 

10. اطلاعات غلط

اوضاع بسیاری از نواقص موجود در واقعیتهای اقتصادی و اجتماعی ما را برجسته کرده است ، از جمله قابلیت اطمینان این سوال در بسیاری از رسانه های خبری ما. با داشتن بسترهای مختلف رسانه ای که اغلب اطلاعات و توصیه های نادرست متناقض یا متناقض ارائه می دهند ، دشوار است که بدانید به کدام منبع اعتماد دارید. این حس عدم اطمینان را به یاد می آورد ، و به طور مؤثر بسیاری از تصمیم گیرندگان را فلج می کند.

 

منبع

رایان

https://rayanitco.com/site-design-in-rayan-company/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 972
  • بازدید کلی : 3,117