loading...
طراحی سایت حرفه ای - طراحی سایت اختصاصی - سئو سایت
افتخاری بازدید : 43 یکشنبه 11 خرداد 1399 نظرات (0)

برای مؤثر بودن ، وب سایت ها باید در طراحی چند منظوره باشند. آنها باید مانند یک خانه ساخته شوند: محافظت در برابر عناصر ، تأمین فضای زندگی راحت با انبارداری کافی ، تأمین نیازهای اساسی و غیره. وب سایت شما باید به منظور بهبود کسب کاربر ، بالا بردن تعامل و کمک به شما در حفظ مشتری طراحی شود.

 

این علم و روانشناسی است که با هنر ترکیب شده است. تیم شما باید برای ایجاد یک تجربه تعاملی که مستقیماً مخاطب هدف را درگیر می کند ، روی چندین عنصر مختلف متمرکز شود. در اینجا 10 مرحله برای پالایش تجربه آنلاین کاربر در نظر گرفته شده است.

 

مزایای طراحی سایت با وردپرس

طراحی سایت با وردپرس در واقع دارای مزایای بسیاری است که می تواند در گسترش کسب و کارهای اینترنتی به تجارت های مختلف کمک بسیاری کند. در واقع ایجاد وب سایت با وردپرس یکی از بهترین و کاربردی ترین طراحی هایی است که می توانید به صورت رایگان و یا در قالب های اختصاصی با صرف هزینه اندکی به آن دست پیدا کنید.

 

رایگان بودن وردپرس یکی از مزایای مهم برای طراحی سایت با وردپرس در نظر گرفته می شود.

برند و تجارت مورد نظر شما با راه اندازی سایت با وردپرس دارای اعتبار و ارزش بالایی می شود.

قالب های ارزان قیمت وردپرس امکان طراحی وب سایت با وردپرس را برای افراد بیشتری فراهم می کند.

امکان به روز رسانی های خودکار و متعدد در ایجاد وب سایت با وردپرس وجود دارد.

ایجاد ارتباطی دوطرفه با مشتری و مدیریت در ساخت سایت وردپرس می تواند یکی از نقاط مثبت طراحی سایت با وردپرس باشد.

 

1. بر انواع کاربر متمرکز شوید ، نه بر روی خریداران

خریداران شخصی در درجه اول برای تراز کردن پیام های بازاریابی و کپی آگهی طراحی شده اند. برای ایجاد تجربه کاربر ایده آل ، لازم نیست بدانید "مشتری لیزا" به طور خاص چه چیزی را دوست دارد یا نقاط درد او چیست. با این حال ، شما باید نوع کاربری مورد نظر خود و نحوه جستجو و خرید ، دستگاه های مورد استفاده خود و نحوه یافتن و استفاده از محصولات خود را بدانید. تجربه خود را در مورد آن دسته از انواع کاربرها ایجاد کنید تا شخصیتهای خریدار.

 

2. ایجاد تجربیات ساده

مشتریان باید فوراً احساس اشتغال کنند. رابط خود را تمیز و ساده نگه دارید و فضای سفید را در آغوش بگیرید. این امر آنها را دعوت می کند تا به جای مجبور کردن آنها به جستجوی سایت مورد نظر خود ، به جستجوی سایت شما بپردازند و آنها را مجبور به پیدا کردن آنچه در جستجوی طرح های درهم ریخته با گزینه های بسیار زیادی برای جلب توجهشان هستند می کنند.

 

 

3. طراحی مانند Fisher-Price

وقتی تجربه کاربر را تصحیح می کنید ، کاری را انجام دهید که احساس می کند در حال تعامل با اسباب بازی های بزرگ فیشر قیمت هستید. این به معنای ایجاد عناصر بزرگ با طرح های ساده است ، کپی روشن که حتی کودک می تواند مسیرهای مختصر و مشخص (و فراخوانی به عمل) را درک و عملی کند.

 

این نوع تجربه کاملاً در هر دستگاه کار می کند ، به خصوص در تلفن همراه که در آن عناصر بزرگتر ناوبری آسان تری دارند.

 

4. طراحی املاک محدود

هر زمان که یک تجربه کاربری را ایجاد می کنید ، باید از خود بپرسید که آیا می خواهید این کار را روی موبایل انجام دهید. چگونه یک گوشی هوشمند در مقابل تبلت به نظر می رسد؟ اگر در حال طراحی روی دسک تاپ هستید ، باید با دقت بررسی کنید که چگونه می تواند در یک تنظیمات موبایل ترجمه شود.

 

شما می توانید ابتدا با طراحی برای کاربران موبایل ، تجربه بهتری را تضمین کرده و از سازگاری و تجربه جذاب تر در کل اطمینان حاصل کنید.

 

5- به احساسات خود اعتماد نکنید

هرگز فرض نکنید که تجربه کاربری شما به کمال رسیده باشد زیرا شما شخصاً فکر می کنید بسیار عالی به نظر می رسد و هنگامی که آن را با سرعت خود در یک محیط آزمایش قرار دادید خوب اتفاق افتاد. اینکه شما یا تیمتان چگونه این تجربه را مشاهده می کنید ممکن است با مشتری که برای اولین بار آن را می بیند متفاوت باشد.

 

همیشه تجربه را با افراد خارجی آزمایش کنید. تعدادی سرویس وجود دارد که تجربه کاربر شما را با مصرف کنندگان واقعی آزمایش می کنند. نظرات ، پاسخ ها و فعالیت آنها در طول تعامل با سایت یا برنامه شما ضبط می شود تا بتوانید بازخورد را مرور کرده و تغییرات لازم را انجام دهید.

 

6. مطالب خود را مخلوط کنید

مردم به روشهای مختلفی مشغول هستند و برخی از آنها نسبت به سایرین بهتر به انواع خاصی از مطالب پاسخ می دهند. از طریق آزمایش ، می توانید تعادل مناسب بین فیلم های جذاب یا انیمیشن ها ، تصاویر و محتوای نوشتاری عمیق را در صفحات و وبلاگ های محصول خود پیدا کنید.

 

همچنان به اصلاح ، تنوع و آزمایش محتوای خود با مخاطبان بپردازید تا ببینید تغییرات در سطح مشارکت شما تغییر می کند. ممکن است کشف کنید که تصاویر استاتیک کمتر موثر هستند ، اما انیمیشن و فیلم زنده با مخاطب هدف خود پیروز می شوند.

 

سئو سایت در طراحی سایت با وردپرس

سئو سایت در طراحی وب سایت با وردپرس یکی از مهمترین ویژگی هایی است که باید توسط شرکت طراحی سایت وردپرس در نظر گرفته شود. طراحی سایت با وردپرس توسط اصول سئو میتواند مزیت های بسیاری برای سایت مورد نظر داشته باشد.

 

قرار گیری در رتبه اول گوگل در ایجاد وب سایت با وردپرس

طراحی سایت با وردپرس و بازدید بیشتر مخاطبان

امکان فروش بیشتر محصولات با راه اندازی سایت با وردپرس از طریق اصول سئو سایت

کاربرپسند بود طراحی سایت با وردپرس

امکان ایجاد لینک سازی در طراحی سایت با وردپرس با استفاده از سئو سایت

 

7. نسخه را آواز بخوانید

برای ایجاد یک تجربه جذاب کاربر که از کپی به طریقی استفاده نمی کند ، شما را تحت فشار قرار می دهد. خواه از محتوای حداقل کپی یا فرم طولانی استفاده کنید ، باید اطمینان حاصل کنید که این امر قانع کننده بوده و کاربر را درگیر نگه داشتن خود می کند.

 

هر کلمه باید با انتقال چشم انداز از طریق تجربه به سمت تبدیل ، به یک هدف خدمت کند.

 

8- ادغام اجتماعی

ترویج محصولات ، مشارکت در محتوا (مانند بررسی ها و افکار) و ارتباط برقرار کردن با سایر مشتریان درون قیف خود را برای مخاطبان خود آسان کنید. آمازون این کار را از طریق بخش های Q&A و همچنین بخش های نظرات انجام می دهد. اثبات اجتماعی راه زیادی را برای بهبود تعامل و تبدیل با مشتریان آینده نگر می گذارد.

 

9- تجربه را شخصی سازی کنید

هنگامی که در سایت شما هستند ، مستقیماً از آنها بخواهید که بازخورد از آنها بخواهند احساس ارزشمند کنند به جای سیلی زدن به مشتریان با انتخاب در حالی که آنها در تلاشند تا ترک کنند ، یک نظرسنجی قصد خروج را ایجاد کنید که از آنها بخواهد به یک سؤال کوتاه درباره تجربه پاسخ دهند. برای بهبود بیشتر UX سایت خود از این بینش مشتری استفاده کنید.

 

10. سفارشی سازی پیشنهاد دهید

شخصی سازی به هر شکلی بخش بزرگی از شخصی سازی تجربه کاربر است تا آن را برای هر مشتری جذاب تر کند. این ممکن است به کاربر اجازه دهد تجربه بصری سایت (مانند گزینه های چیدمان و عناصر داشبورد در یک انجمن آنلاین) را برای شخصی سازی محصولات خریداری شده خود تغییر دهد. این اجازه می دهد تا کاربر بخشی از تجربه خود را با نام تجاری شما داشته باشد ، که باعث می شود آنها در آینده به "فضای خود" برگردند.

 

منبع

 

رایان

https://rayanitco.com/website-design-with-wordpress/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 971
  • بازدید کلی : 3,116