loading...
طراحی سایت حرفه ای - طراحی سایت اختصاصی - سئو سایت
افتخاری بازدید : 34 یکشنبه 11 خرداد 1399 نظرات (0)

در اینجا توضیحاتی در باره ی افزونه های خوب و کاربردی در ورد پرس بحث و صحبت می کنیم!

1.      WooCommerce - با تشکر از شما صفحه شخصی

woocommerce از افزونه شخصی سازی صفحه تشکر می کنم

برای رسیدن به پلت فرم تجارت الکترونیک خود به یک سطح کاملاً جدید ، زمان آن رسیده است که صفحه تشکر خود را بهینه کنید. برای سرعت بخشیدن به فرایند ، WooCommerce Thank Thank Page Customizer افزونه بازاریابی است که به شما کمک می کند تا اتفاقات رخ دهد.

 

هنگامی که مشتری شما خرید را تمام کرد ، فقط اجازه ندهید که این صفحه را ترک کند و منتظر رسیدن هر چه سریعتر بسته باشد. در عوض ، به آنها کوپنی پیشنهاد دهید که بتوانند با خریدهای بعدی از آنها استفاده کنند. با این روش می توانید مشتریهای برگشتی خود را افزایش دهید. علاوه بر آن ، شما همچنین می توانید upsells ارائه دهید و آنها را متقاعد کنید که خرید بیشتری داشته باشند.

 

سایر رفتارهای WooCommerce با تشکر از شما: سفارشی ساز صفحه کامل با تشکر از شما در سفارشی سازی صفحه ، محدودیت ایمیل ، نوع تخفیف ، ارسال رایگان و موارد دیگر است. اگر در مورد شغل خود جدی هستید ، در صفحه تشکر خود نیز جدی هستید.

 

2.      محصولات GP

پلاگین بازاریابی gproducts

اگر دوست دارید عضو وابسته آمازون شوید ، با استفاده از GProducts کارها را به درستی انجام دهید. این افزونه بازاریابی با ادغام آسان آن در وبلاگ یا وب سایت وردپرس شما به سرعت جابجا می شود و نیازی به دانش ندارد. این ابزار یک نوع پست سفارشی ایجاد می کند که محصولات آمازون را به زیبایی در جعبه هایی با اطلاعات و یا بررسی های مربوطه به زیبایی نمایش می دهد. شما حتی به API احتیاج ندارید تا GProducts شروع به کار برای شما کند. تمام آنچه که شما نیاز دارید شناسه وابسته شماست و شما آماده صخره کردن و رول کردن هستید. از آن به بعد ، محصولی را که می خواهید از طریق کلمه کلیدی یا ASIN درج کنید ، پیدا می کنید و این همان است.

 

علاوه بر این ، GProducts با تمام سیستم عامل های اصلی آمازون در سراسر جهان کار می کند. همچنین یک گزینه افزودن به سبد خرید با یک سیاست کوکی 90 روزه وجود دارد. و اگر صاحب محصول به روزرسانی هایی را انجام داد ، GProducts آن را به صورت خودکار در وب سایت شما به روز می کند.

 

طراحی سایت وردپرس

 

طراحی وب سایت با توجه به نیازمندی های شما طراحی می شود. برای برخی از کاربران این دوراهی به وجود آمده است که به طراحی سایت حرفه ای با وردپرس بپردازند یا خیر؟

 

طراحی وب سایت چه به صورت طراحی سایت حرفه ای یا طراحی وب سایت اختصاصی اگر بر اساس یک سیستم مدیریتی باشد بسیار بهتر و راحت تر می باشد، زیرا کاربران بدون تخصص در طراحی سایت حرفه ای یا طراحی سایت اختصاصی نیز می توانند از آن به راحتی استفاده کنند.

 

وردپرس یک سیستم مدیریتی محبوب می باشد و شما می توانید از متخصصان طراحی وب سایت حین پیاده سازی وب سایت بخواهید تا با استفاده از وردپرس به ساخت وب سایت بپردازند.

 

طراحی سایت وردپرس

مزایای و معایب وردپرس در طراحی وب سایت شامل:

 

Open source می باشد یعنی به راحتی می توانید کدهایی را اضافه و یا کم کنید و در صورت نیاز تغییر دهید. این امکانات در وردپرس از نظر امنیت عملکرد سایت را به خطر می اندازد.

طراحی سایت حرفه ای یا طراحی سایت اختصاصی با استفاده از وردپرس امکان پذیر بوده و مدیریت و طراحی آن ساده می باشد.

 قابلیت های افزونه در وردپرس متنوع و بسیار زیاد میباشد.

به سرعت و به سادگی توسعه می یابد.

نیاز به بروز رسانی مداوم دارد.

تقریبا ازمنابع بیش از حد سرور استفادهمیکند.

نیازبه ارتقاء سیستم و بروزرسانی هسته دارد.

 

3.      ReviewBucket

افزونه بازاریابی بازبینی

یکی از روشهای جالب بازاریابی برای افزایش اعتبار شرکت شما ، اضافه کردن بررسی به وب سایت شما است. به جای انجام همه کارها به صورت دستی ، می توانید به سادگی ازReviewBucket ، افزونه ای پیشرفته استفاده کنید که از کلیه مضامین وردپرس (رایگان و پریمیوم) ، افزونه ها و سیستم عامل های مختلف نقد پشتیبانی پشتیبانی می کند. گفته می شود ، اکنون می توانید به راحتی و بدون شکستن یک قطره عرق ، فیس بوک ، یلپ یا گوگل را به صفحه خود وارد کنید.

 

برخی دیگر از ویژگی های ReviewBucket عبارتند از: واکنش emoji ، سبک های مختلف بررسی ، تولید کد کوتاه ، عملکردهای سفارشی سازی آماده و عالی. بله ، می توانید بررسی هایی را که می خواهید به وب سایت خود اضافه کنید نیز سبک کنید ، بنابراین آنها با مارک شما دقیقا مطابقت دارند. البته ، ReviewBucket با سازنده بلوک Gutenberg نیز سازگار است. برای درج ساده ای از نظرات مشتری و مشتری ، گزینه ReviewBucket را انتخاب کنید.

 

4.      تبلیغات حماسی

پلاگین بازاریابی تبلیغات حماسی

با تبلیغات حماسی عملی و قدرتمند ، مدیریت تبلیغات وب سایت خود را به یک درجه کاملاً جدید برسانید. این افزونه بازاریابی برای وردپرس به همه پیشنهاد می کند که از درآمد خود در وب سایت خود درآمد کسب کنند و آن را به یک دستگاه پول تبدیل کنند. چه مبتدی باشید و چه یک حرفه ای ، حماسه آگهی برای هر دو هموار کار می کند. همچنین ، این ابزار اطمینان می دهد که تمام تبلیغات تازه اضافه شده شما بدون هیچ مشکلی روی دسک تاپ و دستگاه های دستی کار می کنند.

 

ویژگی های اصلی تبلیغات حماسی پشتیبانی از چهار نوع آگهی ، تبلیغات نامحدود ، فیلتر انعطاف پذیر ، سازگاری WPBakery و Elementor ، کد کوتاه و هفت مکان پیش فرض است. استفاده از قسمت عقب نیز بسیار آسان است ، به طوری که هر کس بیشترین استفاده را از Epic Advertising می کند بدون آنکه درگیر مشکلات شود. در حالی که ممکن است تبلیغات در ابتدا تأثیر زیادی نداشته باشند ، پس از اینکه پروژه خود را به میزان مشخصی از ترافیک تبدیل کردید ، می توانید به سرعت صفحه خود را شروع به کار کنید.

 

5.      جمعه سیاه ModelTheme

افزونه حالت جمعه سیاه برای woocommerce

معاملات جمعه سیاه ، کریسمس و سال نو با استفاده از ModelTheme جمعه سیاه هم اکنون حتی بیشتر امکان پذیر است. در واقع ، هر نوع فروش را که می خواهید بر روی پلت فرم تجارت الکترونیکی خود اجرا کنید ، می توانید آن را با ModelTheme Black Friday انجام دهید. این افزونه بازاریابی یک رابط بصری ارائه می دهد که فوق العاده تازه کار و در عین حال برای حرفه ای ها نیز ایده آل است.

 

می توانید زمان بندی کمپین را تنظیم کنید ، هدر های دلخواه را ایجاد کنید ، یک پس زمینه قانع کننده بارگذاری کنید و متن و تصویر منحصر به فرد نشان فروش را اضافه کنید. البته ، شما همچنین می توانید پلاگین را به طور کامل مارک کنید و از قوانین خود پیروی کنید تا مقررات آن را به T تبدیل کنید .برای ایجاد یک باند اعتیاد به رویدادهای خاص در طول سال و پیروی از روندها ، افزونه ModelTheme Black Friday در اینجا است تا شما را به طور کامل مرتب کند. برای فروش بعدی آماده باشید و مانند یک طرفدار آن را لگد بزنید.

 

6.      پنجره های نینجا برای وردپرس

 

Ninja Popups روشی مؤثر برای جلب توجه مخاطبان شما ارائه می دهد. مشکل امروزه بیشتر این است که به نظر می رسد مزاحم هستند. در مورد نینجا پاپاپها اینگونه نیست. نه تنها الگوهای ارائه شده به زیبایی ترکیب شده اند. آنها همچنین به راحتی قابل اصلاح هستند و با حداقل مهارت قابل ویرایش هستند.

ساخته شده برای ایجاد شده توسط الگوهای رفتاری تعریف شده سفارشی ، نینجا پنجره به شما می دهد کنترل کامل از پنجره ها را که می خواهید مخاطبان خود را ببینید و چه موقع است. ویژگی های پیچیده افزونه را از طریق آموزش های ویدئویی HD موجود بیاموزید.

 

Ninja Popups کاملاً با WPML و WooCommerce سازگار است ، و آن را به یک انتخاب محبوب برای بسیاری از مشاغل آنلاین تبدیل کرده است.

 

منبع

 

رایان

https://rayanitco.com/site-design/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 976
  • بازدید کلی : 3,121