loading...
طراحی سایت حرفه ای - طراحی سایت اختصاصی - سئو سایت
افتخاری بازدید : 32 شنبه 10 خرداد 1399 نظرات (0)

از آنجا که برنامه ها در وب سایت ها ، وبلاگ ها و فروشگاه های برنامه از ویژگی های کلمه به دهان یا ویژگی های مختلفی برخوردار می شوند ، برخی از این برنامه ها با مسائل منحصر به فردی روبرو هستند. این موارد می تواند از هجوم ناگهانی فعالیتی برخوردار باشد که ظرفیت سرور را برای کاربران جعلی هدف قرار می دهد که هدف از آن واژگون ساختن برنامه با محتوای مرتبط با اهداف واقعی برنامه نیستند. به دلیل این مشکلات ، هزینه های نگهداری برنامه می تواند به سرعت جبران شود. در حقیقت ، سایت های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام و فیس بوک مبلغ قابل توجهی را برای حذف حساب از قبل خرج می کنند و تخمین زده می شود که هزینه های راه اندازی جهانی را برای حذف حساب های جعلی حدود 1.3 میلیارد دلار در سال هزینه می کند.

 

طراحی سایت فروشگاهی می تواند زندگی شما را در زمانی کوتاه متحول کند. شما به واسطه طراحی سایت می توانید برند خود را به افراد بسیاری معرفی کرده و کسب و کارتان را گسترش دهید. اگر شما تولید کننده هستید، طراحی وب سایت فروشگاهی به شما این امکان را می دهد که بتوانید با مشتریان خود ارتباط مستقیم برقرار کرده و بازار هدف خود را بهتر بشناسید.

 

حرفه ای بودن ساخت سایت فروشگاهی در واقع مسیر پیشرفت و رتبه گرفتن در گوگل را برای شما به مراتب آسانتر خواهد کرد. هر اندازه که طراحی وب سایت فروشگاهی حرفه ای تر باشد، امکان موفقیت شما بیشتر خواهد بود.

 

این که آیا شرکت های نوپا به طور ناگهانی نیاز به استخدام کارمندان جدید دارند تا بتوانند به صورت دستی کاربران جدید را ممیزی کنند و محتویاتی که ارسال می کنند یا سیستم های خودکار جدید باید برای کاهش هزینه این کاربران جعلی ایجاد شود ، استارتاپ ها باید به سرعت با روشهای هوشمندانه ای برای کاهش هزینه ها و همزمان شناسایی جدید ایجاد شوند. حساب هایی که می توانند هزینه های نفخ داشته باشند. این مشکل به زودی از بین نمی رود ، به خصوص که ما زمان بیشتری را در اینترنت می گذرانیم - به همین دلیل ما در حال بررسی برخی از پاک ترین ، هوشمندانه ترین و ساده ترین روش های نوپا برای کاهش هزینه های جعلی هستیم. حسابهای مربوط به خدمات آنها

 

دستورالعمل حذف را پاک کنید

غالباً این اتفاق می افتد که شرکت های کوچک دستورالعمل های فازی در مورد محتوا و حساب هایی که باید حذف شوند و چه چیزی باید برای ماندن داشته باشند ، دارند. اما این تنگناهای ارتباطی ایجاد می کند که کارمندان باید با مدیران خود در مورد هر حساب ارتباط برقرار کنند که دقیقاً مطابق با آن دستورالعمل های نامشخص نیست ، باعث اتلاف وقت و منابع ارزشمند قبل از تصمیم گیری می شوند. با کمال تعجب ، یکی از روشهای کم فناوری که استارتاپ ها توانسته اند تعداد حسابهای جعلی را کاهش دهند ، بازسازی این دستورالعملهای حذف و ایجاد لیستهای حذف حذف کاملاً مشخص برای کارمندانی است که حسابهای ورودی را بررسی می کنند.

فیسبوک یکی از شرکتهایی که از رهنمودهای واضح تر حذف بسیار بهره مند شده است. از اکتبر سال 2018 تا مارس 2019 ، فیس بوک با به روزرسانی دستورالعمل های حذف کارمندان ، بیش از 3 میلیارد حذف حساب های جعلی خود را به بیش از 3 میلیارد برابر رساند. در حالی که فیس بوک شماره هایی در مورد چگونگی این کار روی بار سرور و کاهش هزینه ها منتشر نکرده است ، ذخیره می کند که تعداد کمتر از داده های کمتری احتمالاً مبلغ زیادی را ذخیره می کند.

 

مرتبط: اف بی آی: قبل از ارسال عکس های دبیرستان در رسانه های اجتماعی ، دو بار فکر کنید

 

ایجاد تأیید انسانی

وقتی کاربران مخرب می خواهند صدها حساب جعلی ایجاد کنند ، به هیچ وجه نمی توانند این کار را بصورت دستی انجام دهند. درعوض ، آنها سعی می کنند راهی برای خودکارسازی فرآیند ایجاد حساب ، مانند ایجاد نام های جعلی خودکار ، ایمیل و سایر مواردی که به یک فرایند ثبت نام استاندارد تبدیل می شوند ، بفهمند. و در حالی که استارتاپ ها معمولاً می خواهند روند دستیابی کاربر را به ساده ترین شکل ممکن انجام دهند ، برخی کارآفرینان تصور می کنند که اضافه کردن برخی از مراحل تأیید اضافی بار کاربری جعلی را به میزان کمی کاهش می دهد.

متوسط ​​هزینه برای به دست آوردن یک کاربر برنامه جدید برای استارتاپ 3.52 دلار است - اما با حدود 7 درصد از کاربران جدید به عنوان جعلی ، این می تواند معضلی برای استارتاپ ها ایجاد کند. یکی از راه اندازی های جالب توجه برای این مشکل ، برنامه دوست یابی Hily (سلام ، من از تو خوشم میاد). با استفاده از تأیید صحت تصویر در زمان واقعی - باعث می شود کاربران هنگام ثبت نام ، عکسی را فوراً بزنند ، و سپس آن را با عکس های رسانه های اجتماعی موجود خود مقایسه کنند - این برنامه هویت کاربران جدید را تأیید می کند تا از افراد واقعی اطمینان حاصل کند. این موارد موارد ایجاد حساب نادرست را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد ، زیرا مراحل تأیید صحت نیاز به ورودی انسان برای اکثر بازیگران مخرب بسیار زحمت کش است.

 

 

همکاری راه اندازی

استارتاپ های ناب بر اساس هزینه کمترین زمان برای توسعه پروژه های بزرگ عمل می کنند. این با روند توسعه لازم برای مبارزه با حساب های جعلی مغایرت دارد زیرا الگوریتم های یادگیری ماشین و بررسی دستی حساب ها زمان زیادی را می طلبد. به همین دلیل است که برخی از راه اندازی های برنامه و نرم افزار با مشارکت با سایر راه اندازی ها که در زمینه شناسایی حساب جعلی و جعلی تخصص دارند ، به این مشکل نزدیک می شوند.

به عنوان مثال ، راه اندازی هایی مانند Digital Shadows و Distil Networks در تشخیص ترافیک ربات ها و خاموش کردن کمپین های مخرب قبل از شروع کار از طریق الگوریتم های پیچیده تخصص دارند. این یک همکاری جذاب برای یک استارت آپ از قبل تأسیس شده است که مشکلات ربات را تجربه می کند. با مشارکت با یک استارتاپ مانند دو مورد ذکر شده در بالا ، هم شرکت های راه اندازی شده و هم شرکت های فناوری می توانند از این مزیت بهره مند شوند. استارت آپ های ربات ردیابی تبلیغات و شرکای لنگر بسیار مورد نیاز را بدست می آورند و استارت آپ های مستقر بدون نیاز به تهیه راه حل های خاص خود از حفاظت بهتر از مشکلات ربات برخوردار می شوند.

 

شرکت های نوپا باید خود را برای ایجاد حساب های جعلی که در سیستم های خود سیل می شوند ، به عنوان یک سناریو بدترین حالت ، ببندند. هزینه های مرتبط با این حملات می تواند کاملاً شیب دار باشد - اما هزینه های توسعه در ارتباط با حمایت نیز می تواند باشد. با این حال ، با استفاده از برخی از اصول لاغر ، شرکت های نوپا و کارآفرینان که آنها را به جلو هدایت می کنند می توانند راه حل های مبتکرانه ارائه دهند. مراحل ذکر شده در اینجا ، همراه با تفکر نوآورانه جدید ، می تواند در صرفه جویی در هزینه و محافظت از یکپارچگی برنامه به جلو کمک کند.

 

 

منبع

 

رایان

https://rayanitco.com/shoping-site-design/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 974
  • بازدید کلی : 3,119