loading...
طراحی سایت حرفه ای - طراحی سایت اختصاصی - سئو سایت
افتخاری بازدید : 27 شنبه 10 خرداد 1399 نظرات (0)

در چند ماه گذشته دنیا بسیار تغییر کرده است. شاید شما از شغل تمام وقت خود مرخص شده باشید و برای کسب پول اضافی آماده باشید. یا شاید شما اکنون وقت خود را برای دنبال کردن یک رویا آزاد داشته باشید.

 

من از چند سال پیش شروع به کار آزاد کردم و در نهایت توانستم آژانس برندسازی خود را باز کنم. از آنجا که شروع کار خود را در Upwork کردم ، می خواهم نکاتی را در مورد جهش و پیوستن به این سکوی آزاد به اشتراک بگذارم.

 

چگونه سایت بسازیم یا چگونگی ساختن سایت یا روش های ساخت سایت همه از انواع سوالات کاربران در دنیای اینترنت می باشد. امروز در وب سایت شرکت رایان شما را از صفر تا 100 با نحوه طراحی سایت و ساخت سایت آشنا می کنیم. و این مقدمه می تواند شما را برای ادامه راه بزرگی که در پیش دارید راهنمایی نماید.

تصمیم گیری برای آزاد شدن یک تصمیم بزرگ است ، بنابراین پس از متعهد شدن ، مطمئن شوید که از پای راست شروع می کنید. علاوه بر پر کردن مشخصات خود ، نوشتن یک مقدمه قوی ، استفاده از تصویر پروفایل حرفه ای و افزودن به سبد دیجیتال خود ، در اینجا نکاتی برای کمک به شما در شروع کار آورده شده است.

 

1. در مورد شغل انتخابی باشید

اگر تازه وارد Upwork هستید ، احتمالاً با این واقعیت آشنا نیستید که برای درخواست شغلی ، به اتصال نیاز دارید. اتصالات همان چیزی است که شما برای ارسال پیشنهادات در مورد Upwork نیاز دارید - به عنوان علائم مجازی فکر کنید. هنگامی که نمایه جدید خود را ایجاد می کنید ، به طور خودکار 20 اتصال رایگان دریافت می کنید تا به شما کمک کند این سکو را امتحان کنید و شروع کنید. هنگامی که به پایان رسید ، می توانید نقاط عطف بیشتری را خریداری یا کامل کنید. اگر به یک استعداد در حال افزایش یا یک فریلنسر برتر با ارزش تبدیل شوید ، اتصالات رایگان تری خواهید یافت. همچنین می توانید به عضوی از اعضای فریلنسر پلاس ، که دارای 70 کاناله در هر ماه است ، ارتقا دهید.

 

Upwork از این خط مشی استفاده می کند تا اطمینان یابد که آزادکاران در مورد مشاغلی که برای آنها درخواست می کنند جدی هستند. بنابراین هنگام درخواست شغل ، مواردی را انتخاب کنید که احساس می کنید برای استفاده از اتصال خود بهترین استفاده را داشته باشید ، زیرا هیچ تضمینی برای دریافت شغل وجود ندارد. با این حال ، اگر مشتری بدون استخدام یک مترجم آزاد ، کار خود را به پایان برساند ، شما مجدداً اتصالهایی را که قبلاً درخواست کرده بودید ، به دست می آورید.

 

اتصال تنها دلیل انتخاب انتخاب شغل نیست. اگر درخواست می کنید و شغلی به شما پیشنهاد می شود که بیشتر از آن است که بتوانید مسئولیت رسیدگی کنید ، می تواند تأثیر مخربی بر حرفه شما بگذارد. اگر نتوانید آنچه را که وعده داده اید تحویل بگیرید ، پرداخت نمی شوید - و مهمتر از همه ، با بررسی بد روبرو خواهید شد. بررسی های منفی اعتبار شما را کاهش می دهد و بر احتمال استخدام مجدد شما تأثیر می گذارد.

 

2. یک الگوی نامه پوشش خوب ایجاد کنید

هنگامی که شروع به درخواست شغل در Upwork کردید ، باید نامه ای را برای معرفی خود ارسال کنید. این نامه باید برای مشتریان توضیح دهد که چگونه می توانید کمک کنید و چرا باید شما را استخدام کنند. نوشتن نامه های جلد می تواند مالیات و وقت گیر باشد ، بنابراین با ایجاد یک الگوی ، کارها را برای خود راحت تر کنید. می توانید این الگو را برای هر شغل مورد نظر خود شخصی سازی کنید ، بنابراین لازم نیست که از ابتدا برای هر نامه روی جلد شروع کنید. اطمینان حاصل کنید که صدای مناسب و حرفه ای - بدون مخفف ، عامیانه یا اصطلاحات مخفی.

 

3. نظرات مشتری را بخوانید

درست مانند فریلنسرها ، مشتریان در مورد Upwork نظر می گیرند. آنها را با دقت بخوانید تا ببینید که سایر آزادکاران در مورد آنها چه می گویند. (و نمایه آزاد را بررسی کنید تا مطمئن شوید که آنها بررسی های معتبری را پشت سر می گذارند.) حتی اگر بررسی ها منفی نباشند ، احساس بهتری را برای نحوه عملکرد مشتری به دست خواهید آورد ... و ایده ای را برای مناسب بودن آن بدست می آورید. شما.

 

4- مشتریان را ترغیب کنید تا با شما تماس مقدماتی برقرار کنند

وقتی به عنوان کار آزاد درUpwork شروع می کنید ، هیچ نقد و یا پروژه تکمیل نشده ای خواهید داشت ، بنابراین اعتماد به نفس برای مشتریان دشوار خواهد بود. قبل از تنظیم قراردادها و تعهدات ، خود را از سایر فریلنسرها جدا کنید. این یک روش عالی برای متقاعد کردن مشتریان بالقوه است که شما فرد مناسبی برای کار هستید و همچنین به آنها امکان می دهد تا با اعتماد به نفس در توانایی های خود ارتباط برقرار کنید. نشان دهید که تمایلی به تماس تلفنی یا گپ تصویری ندارید و برای اعتبار و اعتماد به نفس و نشان دادن عزم خود امتیاز دیگری به دست می آورید.

 

5- مطمئن شوید که پرداخت مشتری تأیید شده است.

اگر مشتری در Upwork تازه وارد است ، ممکن است چند روز طول بکشد تا روش پرداخت آنها تأیید شود ، بنابراین صبر کنید تا قبل از شروع کار روی یک پروژه توسط پلتفرم تأیید شود. پس از آن ، اطمینان حاصل کنید که مشتری پیشنهاد را برای شما ارسال می کند (تضمین می کند که شما مترجم آزاد استخدام شده برای کار هستید) و حداقل اولین نقطه عطف بودجه را تأمین می کنید. این بدان معنی است که پول در حال سپردن است ، بنابراین می توانید به محض اتمام اولین نقطه عطف پروژه ، درخواست پرداخت کنید.

 

6. آماده به کار به صورت رایگان ...

... حداقل برای چند شغل اول. هنگامی که شما به عنوان یک مترجم آزاد شروع می کنید ، هدف اصلی شما پول درآوردن نیست (ببخشید ، اما این حقیقت است!). برای اولین پروژه های خود در Upwork ، به جای چک های بزرگ ، بررسی های مثبت را در نظر بگیرید. با پیشنهادات کم شروع کنید و حتی اگر مجبورید به صورت رایگان کار کنید. شما نمونه کارها ، شبکه حرفه ای ، اعتبار و اعتبار خود را ایجاد خواهید کرد. در مورد Upwork ، شهرت شما همه چیز است. شما با فریلنسرهای برتر دارای رقیب هستید ، بنابراین از نظرات مثبت استفاده کنید تا از جمع بیرون بیایید و در استخر استعداد بمانید.

 

7. مکان مشتری را بررسی کنید

در هنگام درخواست پروژه ها ، مناطق زمانی مختلفی را در نظر بگیرید. اگر مشتری در نیمه راه در سراسر جهان مستقر باشد ، می توان برنامه ریزی تماس یا درخواست بازخورد سریع را دشوار کرد. اما اگر شما کسی هستید که شبهای دیروقت و صبح زود کار می کنید ، می تواند در آخر یک لباس عالی باشد.

 

8- به پرچم های قرمز توجه کنید

در تجربه من ، وقتی یک مشتری می خواهد خارج از Upwork کار کند (و شما را جبران کند) پرچم قرمز بزرگی است. دلیلی وجود دارد که فریلنسرها به سیستم عامل هایی مانند Upwork اعتماد دارند ، بنابراین اگر مشتری بخواهد امور را آفلاین کند ، شما را در شرایط سخت و غیر اخلاقی قرار می دهد. استفاده از ابزارهای خارج از Upwork اشکالی ندارد ، اما همیشه قرارداد و پرداخت باید از طریق بستر آزاد انجام شود.

 

 

منبع

 

رایان

https://rayanitco.com/how-to-make-web-site/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 973
  • بازدید کلی : 3,118